Gyakran Ismételt Kérdések
Előfordulhat, hogy az internet szolgáltató vagy a levelező program spam-ként kezelte az e-mailt. Keresd meg ügyfélszolgálatunkat info@kontaktlens.hu -ra küldött e-maillel vagy telefonon +36 20 805 9840
Egymás után behelyezhetők a termékek a kosárba, majd ha mindent sikerült kiválasztani lépj tovább a fizetés felé.
Igen, igyekszünk figyelni az összetartozó megrendeléseket. Persze érdemes szólni e-mailben vagy telefonon, hogy egybe kezeljük e megrendeléseket.
Dombornyomott bankkártyával tudsz nálunk fizetni. A fizetésre adott idő áll rendelkezésre, biztonsági okokból. Minden fizetés – még a sikertelen is – külön tranzakció számot kap, így sikertelenség esetén a vásárlást meg kell ismételned.
Interneten keresztül ilyen kártyával nem lehet fizetni, viszont számlát kérhetsz az egészségpénztár nevére.
Amint a megrendelést átadtuk a futárnak, rendszerünk e-mailben értesítést küld, mely tartalmazza a csomagszámot és a GLS futár ügyfélszolgálat telefonszámát. Ha adtál meg mobil számot, akkor azon a futár elérhet.
Az értesítő GLS e-mailben megtalálható minden információ, a GLS ügyfélszolgálaton keresztül időpont egyeztethető a kiszállítás megismétlésére.
Keresd meg ügyfélszolgálatunkat info@kontaktlens.hu -ra küldött e-maillel.
Ha még nem szállítottuk ki a terméket, akkor minél előbb vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy javíthassuk megrendelésedet. Ha megkaptad lencsét, és a doboz nincs kibontva, küldd vissza címünkre és postafordultával igyekszünk küldeni a helyes dioptriájú lencsét, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, melyre leírhatod, hogy mi a helyes dioptria info@kontaktlens.hu -ra küldött e-maillel.